Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

De Directeur van onze opdrachtgever, een maatschappelijk gedreven uitgeverij in Amsterdam, heeft ons gevraagd zijn nieuwe parttime Directiesecretaresse / Office Manager te vinden. Dat doen wij natuurlijk graag! Dus.... ben jij de Directiesecretaresse / Office Manager: die parttime wil werken zich helemaal op haar gemak voelt binnen een kleine organisatie van nog geen 10 personeelsleden en waarvan JIJ de spil bent? Ja? DAN ZOEKEN WIJ JOU! Voor jou € 3.200-3.700 bij fulltime Interessante zelfstandige baan Maatschappelijk en internationaal Werken in centrum Amsterdam Mogelijk direct vaste baan Van jou Minimaal 24 uur per week HBO werk- en denkniveau Secretariële werkervaring Dienstverlenend en sparring partner Collegiaal, anticiperend, proactief Wat wordt je rol? De organisatie heeft vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Engeland en Spanje. De Directeur is daarom veel op reis. Voornamelijk 2 of 3 dagen in Duitsland en de andere dagen in Amsterdam. Daarbij bezoekt hij regelmatig boekenbeurzen. Algehele ondersteuning van de Directeur Behandelen van agenda, telefoon en alle andere communicatie in het Nederlands en Engels Voorbereiden, regelen en organiseren van meetings, beurzen, reizen, hotels en transfers Relatiebeheer en voorbereiden drukproces boeken,...
Lees meer
Executive Assistant, Amsterdam (ingevuld)

Executive Assistant, Amsterdam (ingevuld)

Voor een internationale startup in het centrum van Amsterdam zoeken wij een Executive Assistant voor de CEO, parttime. Binnen het bedrijf werken veel jonge ondernemende mensen met een grote interesse in IT en wat IT ons allemaal gebracht heeft en nog kan brengen. De oprichter en CEO heeft een Executive Assistant nodig die hem ondersteunt in zijn dagelijkse bezigheden. Die zelf zaken oppakt, anticipeert, signaleert, analyseert, reageert, organiseert en.... binnen het team past. Wat voor werkzaamheden kun je verwachten? Basiswerkzaamheden als: Complex agendabeheer, regelen en organiseren meetings Regelen van hotels & transfers, visa, evenementen, beurzen en conferences Bijwonen aantal vergaderingen, actie- en besluitenlijsten maken E-mail management; prioriteren, filteren, oplossen, op de hoogte houden CEO Aanspreekpunt namens de CEO, zowel intern als extern Verder behandel je alle correspondentie, ben je de spil tussen alle stakeholders communicatief en oplossingsgericht, monitor je de prioriteiten en zorg je dat afgesproken acties en besluiten tijdig worden behandeld, stel je in samenspraak met de CEO (draft) correspondentie etc. op en behandel je financiële zaken...
Lees meer