Met een achtergrond als voormalig international PA en 25 jaar in werving en selectie ken ik de markt en herken ik het niveau en de kwaliteit van (C-suite) office support.
Interviews met ook diepere vragen horen daar vanzelfsprekend bij.

Talent vinden in een moeilijke arbeidsmarkt is niet gemakkelijk.
Desalniettemin moet de business door! Als CEO of andere Executive heb je wel wat anders aan je hoofd dan het vinden van personeel. Sterker, daar héb je personeel voor!
Wil je tijdelijke hulp in het vinden van (kantoor)personeel?
Dat doen we graag! Neem dan snel even contact op.


Franziska Szabo
Als voormalig international Personal Assistant voor o.a. de CEO en COO van een Amerikaanse organisatie in kabelnetwerken, en 25 jaar ervaring in werving en selectie van PA's, EA's, Office Managers en nog meer business support, kent Franziska haar vak, het niveau van haar 'mede-PA's' en de markt.
Ze herkent als zodanig het niveau en de kwaliteit van de nieuwe job of opdracht zoekende Assistant.
Daarom begrijpen Executives, HR, PA's en Franziska elkaar. Zij begrijpt en weet wat er nodig is. En dat spreekt een stuk makkelijker!







Graag even contact opnemen want wij hebben een interim Recruiter nodig. Dank!
Please, contact us, for we need an interim Recruiter. Thanks!
You have subscribed successfully!
Some error occured
Please fill all the required * fields.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen.