Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

De Directeur van onze opdrachtgever, een maatschappelijk gedreven uitgeverij in Amsterdam, heeft ons gevraagd zijn nieuwe parttime Directiesecretaresse / Office Manager te vinden. Dat doen wij natuurlijk graag! Dus.... ben jij de Directiesecretaresse / Office Manager: die parttime wil werken zich helemaal op haar gemak voelt binnen een kleine organisatie van nog geen 10 personeelsleden en waarvan JIJ de spil bent? Ja? DAN ZOEKEN WIJ JOU! Voor jou € 3.200-3.700 bij fulltime Interessante zelfstandige baan Maatschappelijk en internationaal Werken in centrum Amsterdam Mogelijk direct vaste baan Van jou Minimaal 24 uur per week HBO werk- en denkniveau Secretariële werkervaring Dienstverlenend en sparring partner Collegiaal, anticiperend, proactief Wat wordt je rol? De organisatie heeft vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Engeland en Spanje. De Directeur is daarom veel op reis. Voornamelijk 2 of 3 dagen in Duitsland en de andere dagen in Amsterdam. Daarbij bezoekt hij regelmatig boekenbeurzen. Algehele ondersteuning van de Directeur Behandelen van agenda, telefoon en alle andere communicatie in het Nederlands en Engels Voorbereiden, regelen en organiseren van meetings, beurzen, reizen, hotels en transfers Relatiebeheer en voorbereiden drukproces boeken,...
Lees meer
Interim PA / Office Manager (10/6-21/6)

Interim PA / Office Manager (10/6-21/6)

On behalf of an investment company in Amsterdam we are looking for an interim PA who wants to replace their PA / Office Manager during her vacation from 10 through 21 June, 2024. The company is a mid-market private equity firm, investing in high growth and entrepreneurial businesses. The funds are invested across a variety of sectors from offices in London, Manchester, Amsterdam, Sweden and Germany.The ideal candidate will have excellent organisation skills, an ability to learn quickly, and to prioritise key tasks. The office in Amsterdam consists of five investment professionals and the one PA / Office Manager. In order for her to go on vacation knowing that she can leave her colleagues in good hands, we are looking for YOU, a seasoned Interim PA / Office Manager for the above mentioned days in June. Your key responsibilities re the role of Interim PA / Office Manager (10/6-21/6) are: All aspects of diary management / organisation of meetings and conference calls (the role...
Lees meer
Assistant Directeur Opera, 80%

Assistant Directeur Opera, 80%

Nationale Opera & Ballet heeft PA Online verzocht een tweede Assistant Directeur Opera te vinden voor zo'n 30 uur per week (80%). Bij voorkeur start de nieuwe Assistant Directeur Opera z.s.m. én heeft de nieuwe Assistant Directeur Opera ervaring in het operahuis en/of in opera-producties. Voor jou € 2.724,- tot max € 3.762,- per maand bij fulltime (cao, 38 u/wk) 35 verlofdagen naar rato, goed pensioen Opleidings- en trainingsmogelijkheden Bijdrage reiskosten, sportschool Aanvullend verzekeringspakket Van jou Ervaren PA en/of Productie Assistent Opera Uitstekende beheersing NL en E Affiniteit met cultuur is een pre 30 Uur per week beschikbaar Werken op locatie Als Assistant Directeur Opera ondersteun je tezamen met de Personal Assistant op energieke en proactieve wijze de directeur Opera, Sophie de Lint. Gezamenlijk bewaren jullie het overzicht en assisteren jullie Sophie op hoog niveau. De directeur opera heeft een groot aantal interne, externe artistieke en zakelijke relaties. Organiseren van bijeenkomsten en het ontvangen van gasten zijn regelmatig terugkerende werkzaamheden. Je bent samen met de PA het aanspreekpunt voor een groot aantal interne en externe...
Lees meer
Administrative Assistant, English/French

Administrative Assistant, English/French

Are you THE Administrative Assistant, interested in a wonderful job assisting the Executive Assistant of a well-known beauty company at Amsterdam region? And in learning all there is to know of how to become a C-level Executive Assistant? If so, read the requirments below and take action! Duties & responsibilities Offering support to the Executive Assistant Agenda, e-mail and correspondence management Assisting in arranging meetings, locations, hotels, transfers, drivers, lunches and dinners etc. Administering loads of expense reports (Concur) White glove service towards the CEO, Executives and the EA Of course you will handle anything and everything that the Executive Assistant requests you to do. Thus.... you make her life easier Who are you? An Administrative Assistant, eager to learn how to become the best C-level EA Who masters the English language and preferably the French language as well Who masters MS Office and preferably other systems as well Who is interested in very fast paced international working environment Who is a networker, integer, hospitable, helpful and a great colleague to work...
Lees meer
Executive Assistant/Butler on behalf of CEO Office, English/French (interviews ongoing)

Executive Assistant/Butler on behalf of CEO Office, English/French (interviews ongoing)

Behind every great CEO is a great EA On behalf of the CEO Office of a well-known beauty company at Amsterdam region we are looking for a full-time working English and preferably also French speaking white glove EA (Butler)! The CEO of a very interesting beauty company in the Amsterdam region is in need of another EA, that is, working closely together with and reporting with the EA who travels with her. Thus, the CEO has ample work for 2 EA's! Actually, work enough for 3....! Duties & responsibilities Complex agenda management E-mail and correspondence management Organizing and arranging meetings and locations Organizing complex travel itineraries such as hotels, transfers, drivers, lunches and dinners etc. Administering loads of expense reports Networking White glove service towards the CEO and the other Executives Of course you will handle anything and everything that comes by your desk. You work very closely with and you report to the EA who travels with the CEO. The both of you play a major connecting part...
Lees meer
Vacature Management Assistant voor zorginstelling (ingetrokken)

Vacature Management Assistant voor zorginstelling (ingetrokken)

Voor onze opdrachtgever, een zorginstelling in Amsterdam, zoeken wij een Management Assistant Werkzaamheden zijn o.a.: Je beheert de (complexe) agenda’s van het Management Team Je bent het eerste contact en verzorgt de correspondentie via mail en post Je verzorgt de notulen van diverse overleggen, soms 's avonds tot ten laatste 20:00 uur, veelal via MS Teams Je plant alle vergaderingen en regelt alles tot in de puntjes Assisteert in projecten en nog veel meer.... Voor jou 32 – 38 Uur per week in een fijn team Contract voor één jaar met de intentie tot een contract van onbepaalde tijd. Salaris rond € 3.400-4.000 bruto per maand op basis van 38 uur Eindejaarsuitkering van 8,33% Onbeperkt toegang tot online leerplatform Hybride werken. Ben JIJ de nieuwe Management Assistent van onze opdrachtgever? Ben je een ervaren Management Assistent, bij voorkeur in de zorg, notuleer je graag en werk je graag mee aan projecten EN op zoek naar een leuke (andere) baan in Amsterdam? Neem dan snel contact met me op.Spreken we elkaar snel?FranziskaPA Online BV, PA...
Lees meer
Interim Directiesecretaresse, 28-8 t/m 22-9 (ingevuld)

Interim Directiesecretaresse, 28-8 t/m 22-9 (ingevuld)

Voor een culturele organisatie in Amsterdam zoeken wij per 28 augustus a.s. een tijdelijke Directiesecretaresse voor de Directeur. Vacature: Interim Directiesecretaresse, 1 maand Rol: ondersteuning Directeur, tevens t.o.v. staf en RvT Periode: 28 augustus t/m 22 september 2023 Uren per week: 40, 32 uur (mogelijk) bespreekbaar Locatie: Amsterdam Werkzaamheden in het kort: 👉🏻 complex agendabeheer, e-mailafhandeling, planning, procedures 👉🏻 structuur aanbrengen, voorbereiden en coördineren bestuurlijke vergaderingen, RvT; acties en besluiten 👉🏻 ondersteuning beleidsontwikkeling, besluitvormingsprocessen en stakeholdersmanagement 👉🏻 ondersteuning schrijven beleidsstukken, evaluaties en correspondentie 👉🏻 meehelpen te zorgen voor naleving governance, fair practice, diversiteit & inclusie Eisen en wensen: 👉🏻 zeer ervaren C-level Personal Assistant / Directiesecretaresse 👉🏻 goede beheersing Nederlandse en Engelse talen (Frans / Duits pre) 👉🏻 goede kennis van Microsoft 365, Teams (Salesforce / Homerun pre) 👉🏻 goed in plannen, processen, organiseren, prioriteren, overzicht houden op hoofd- en bijzaken 👉🏻 gastvrij, stressbestendig, accuraat, proactief, sociaal vaardig, representatief, servicegericht, discreet en integer Ben je geïnteresseerd, een ervaren PA of Directiesecretaresse en fulltime beschikbaar van 28 augustus t/m 22 september 2023? Neem dan snel contact op! P.S.: Ben je...
Lees meer
Office Assistant (ingetrokken)

Office Assistant (ingetrokken)

Voor onze opdrachtgever in regio Amersfoort zoeken wij een Office Assistant die graag de CEO met een aantal zaken waaronder agendabeheer ondersteunt en de operationele personeelszaken op zich neemt. Taken zijn o.a.: Agendabeheer E-mail en correspondentie Personeelsmutaties verzorgen (binnen de salarisadministratie) Enige werving- en selectiewerkzaamheden Administreren in- en uitstroom En allerlei taken die je tevens op wilt pakken. Wil je je meer verdiepen in HR? Je mag een opleiding volgen om nog beter in je vak te worden. Een hele mooie startersbaan waarbij je veel kunt leren. Interesse? Neem dan z.s.m. contact met me op! Franziska📞 0255 500048📩 HQ@PAonline.nl ...
Lees meer
Interim PA June, 2023 (ingevuld)

Interim PA June, 2023 (ingevuld)

Looking for an interim PA in July On behalf of our client in Amsterdam we are looking for a very experienced interim C-level PA, for a few weeks in July, 2023. Both the Dutch and English languages are mandatory, as well as a long and broad experience as a C-level PA to an international CEO. Interested? Then kindly contact me a.s.a.p., preferably by sending me your extensive cv / profile with photo: HQ@PAonline.nl. ...
Lees meer
Executive Assistant, Amsterdam (ingevuld)

Executive Assistant, Amsterdam (ingevuld)

Voor een internationale startup in het centrum van Amsterdam zoeken wij een Executive Assistant voor de CEO, parttime. Binnen het bedrijf werken veel jonge ondernemende mensen met een grote interesse in IT en wat IT ons allemaal gebracht heeft en nog kan brengen. De oprichter en CEO heeft een Executive Assistant nodig die hem ondersteunt in zijn dagelijkse bezigheden. Die zelf zaken oppakt, anticipeert, signaleert, analyseert, reageert, organiseert en.... binnen het team past. Wat voor werkzaamheden kun je verwachten? Basiswerkzaamheden als: Complex agendabeheer, regelen en organiseren meetings Regelen van hotels & transfers, visa, evenementen, beurzen en conferences Bijwonen aantal vergaderingen, actie- en besluitenlijsten maken E-mail management; prioriteren, filteren, oplossen, op de hoogte houden CEO Aanspreekpunt namens de CEO, zowel intern als extern Verder behandel je alle correspondentie, ben je de spil tussen alle stakeholders communicatief en oplossingsgericht, monitor je de prioriteiten en zorg je dat afgesproken acties en besluiten tijdig worden behandeld, stel je in samenspraak met de CEO (draft) correspondentie etc. op en behandel je financiële zaken...
Lees meer