Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

De Directeur van onze opdrachtgever, een maatschappelijk gedreven uitgeverij in Amsterdam, heeft ons gevraagd zijn nieuwe parttime Directiesecretaresse / Office Manager te vinden. Dat doen wij natuurlijk graag! Dus.... ben jij de Directiesecretaresse / Office Manager: die parttime wil werken zich helemaal op haar gemak voelt binnen een kleine organisatie van nog geen 10 personeelsleden en waarvan JIJ de spil bent? Ja? DAN ZOEKEN WIJ JOU! Voor jou € 3.200-3.700 bij fulltime Interessante zelfstandige baan Maatschappelijk en internationaal Werken in centrum Amsterdam Mogelijk direct vaste baan Van jou Minimaal 24 uur per week HBO werk- en denkniveau Secretariële werkervaring Dienstverlenend en sparring partner Collegiaal, anticiperend, proactief Wat wordt je rol? De organisatie heeft vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Engeland en Spanje. De Directeur is daarom veel op reis. Voornamelijk 2 of 3 dagen in Duitsland en de andere dagen in Amsterdam. Daarbij bezoekt hij regelmatig boekenbeurzen. Algehele ondersteuning van de Directeur Behandelen van agenda, telefoon en alle andere communicatie in het Nederlands en Engels Voorbereiden, regelen en organiseren van meetings, beurzen, reizen, hotels en transfers Relatiebeheer en voorbereiden drukproces boeken,...
Lees meer
EA / Office Manager with experience in the financial services industry (filled internally)

EA / Office Manager with experience in the financial services industry (filled internally)

Investment advisor Signet Ingrediens requested us to find their bilingual (or multilingual) business support in relation to a combined role of Executive Assistant / Office Manager with experience in the financial services industry. Location Rotterdam The role – Executive Assistant The Executive Assistant will be responsible for the office management and facilities, office wellbeing, administration, event management, branding and marking (incl. maintaining firm’s page in Social Media).In addition, the Executive Assistant will…. Primary responsibilities Support In short: you will work directly with a small team of investment professionals to support all aspects of the daily work routine. As you will understand, your main task is maintaining the Managing Director (MD”s) calendar, including scheduling meetings, appointments, speaking engagements, and travel (may include domestic and international) arrangements. Needless to say you exercise discretion in committing time and evaluating needs. In detail: Serve as a liaison between the MD, Management Company staff and the public. This includes receiving and screening the MD’s phone calls and visitors, answering a variety of questions...
Lees meer
PA / Office Manager, tijdelijk (on hold)

PA / Office Manager, tijdelijk (on hold)

Voor een consultancy start-up in geavanceerde IT-diensten in regio Leiden zoeken wij ter vervanging vanwege ziekte een ervaren PA / Office Manager om de CEO te ondersteunen, veel van zijn zaken uit handen te nemen en structuur aan te brengen. ✅ Aantal uren per week: 24-32 ✅ Hybride werken: mogelijk ✅ Locatie: regio Leiden ✅ Per wanneer: z.s.m. ✅ In eerste instantie tijdelijk met optie tot verlenging dan wel vaste dienst. Werkzaamheden & verantwoordelijkheden zijn o.a.: 👉🏻 Ondersteunen CEO (complex agendabeheer, telefoon, e-mail, travel) 👉🏻 Veel klantcontact met nieuwe en bestaande klanten 👉🏻 Coördineren consultancy aantal (middel)grote klanten 👉🏻 Officemanagement & administratie verzorgen 👉🏻 Assisteren en coördineren projecten en processen Behalve dat je de CEO als PA / Office Manager ondersteunt in zijn dagelijkse bezigheden, neem je ook heel veel werk van hem over. Je mag heel veel zaken naar je toe trekken. Sterker, het wordt zéér op prijs gesteld! In het verlengde van het officemanagement neem je zelfs een deel van het management van het interne kantoor voor je rekening! Interne processen: De...
Lees meer
Combi-vacature PA / Office Manager (ingevuld)

Combi-vacature PA / Office Manager (ingevuld)

Voor een consultancy start-up in geavanceerde IT-diensten in Leiden zoeken wij een ervaren PA / Office Manager om de CEO te ondersteunen, veel van zijn zaken uit handen te nemen en structuur aan te brengen. Aantal uren per week: 40 Hybride werken: mogelijk Locatie: Leiden Per wanneer: z.s.m. Tijdelijk/vast: in eerste instantie tijdelijk met optie tot verlenging dan wel vaste dienst. Werkzaamheden zijn o.a.: Ondersteunen CEO (complex agendabeheer, telefoon, e-mail, travel) Veel klantcontact met nieuwe en bestaande klanten Coördineren consultancy aantal (middel)grote klanten Officemanagement Administratie verzorgen Mede-managen van het bedrijf. Behalve dat je de CEO als PA / Office Manager ondersteunt in zijn dagelijkse bezigheden, neem je ook heel veel werk van hem over. Je mag heel veel zaken naar je toe trekken. Sterker, het wordt zéér op prijs gesteld! In het verlengde van het officemanagement neem je zelfs een deel van het management van het interne kantoor voor je rekening! In deze consultancy werken 10 zeer bevlogen mensen. Het is een redelijk jonge groep, geleid door de vrij jonge CEO...
Lees meer