Virtual Assistant voor 10 uur per week

Virtual Assistant voor 10 uur per week

Voor een opdrachtgever in het zuiden zoeken wij een Virtual Assistant voor 10 uur per week. De opdrachtgever is werkzaam in de zorg en heeft een Virtual Assistant nodig die vooral zaken oppakt als: E-mail behandeling Telefoonbehandeling Agenda management Soms zaken uitzoeken via Google. Zij is gewend aan een hele goede Virtual Assistant die vanwege een verhuizing naar het buitenland de opdracht heeft beëindigd. De arts van de praktijk in kwestie heeft in de US gewerkt met een PA/VA en twee verpleegkundigen. Zij is een aardige, spontane dame die veelal een nogal persoonlijke benadering heeft ten opzichte van haar patiënten, veelal expats. Dit blijkt ook wel aan de persoonlijke mailwisselingen. Vanwege de veelal expat patiënten zijn de talen Nederlands, Engels en Frans erg belangrijk. Eisen: Ervaren Personal Assistant / Virtual Assistant 2 Uur per dag beschikbaar, 5 dagen per week Uitstekende beheersing van het Engels, Nederlands en Frans (pre) Uitstekende beheersing van MS Office Discretie, accuraatheid, vriendelijk en behulpzaam. Aanbod: Voor deze opdracht geldt een nette vergoeding (in overleg). De opdrachtgever zou een lange...
Lees meer
Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

De Directeur van onze opdrachtgever, een maatschappelijk gedreven uitgeverij in Amsterdam, heeft ons gevraagd zijn nieuwe parttime Directiesecretaresse / Office Manager te vinden. Dat doen wij natuurlijk graag! Dus.... ben jij de Directiesecretaresse / Office Manager: die parttime wil werken zich helemaal op haar gemak voelt binnen een kleine organisatie van nog geen 10 personeelsleden en waarvan JIJ de spil bent? Ja? DAN ZOEKEN WIJ JOU! Voor jou € 3.200-3.700 bij fulltime Interessante zelfstandige baan Maatschappelijk en internationaal Werken in centrum Amsterdam Mogelijk direct vaste baan Van jou Minimaal 24 uur per week HBO werk- en denkniveau Secretariële werkervaring Dienstverlenend en sparring partner Collegiaal, anticiperend, proactief Wat wordt je rol? De organisatie heeft vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Engeland en Spanje. De Directeur is daarom veel op reis. Voornamelijk 2 of 3 dagen in Duitsland en de andere dagen in Amsterdam. Daarbij bezoekt hij regelmatig boekenbeurzen. Algehele ondersteuning van de Directeur Behandelen van agenda, telefoon en alle andere communicatie in het Nederlands en Engels Voorbereiden, regelen en organiseren van meetings, beurzen, reizen, hotels en transfers Relatiebeheer en voorbereiden drukproces boeken,...
Lees meer
Interim PA / Office Manager (10/6-21/6)

Interim PA / Office Manager (10/6-21/6)

On behalf of an investment company in Amsterdam we are looking for an interim PA who wants to replace their PA / Office Manager during her vacation from 10 through 21 June, 2024. The company is a mid-market private equity firm, investing in high growth and entrepreneurial businesses. The funds are invested across a variety of sectors from offices in London, Manchester, Amsterdam, Sweden and Germany.The ideal candidate will have excellent organisation skills, an ability to learn quickly, and to prioritise key tasks. The office in Amsterdam consists of five investment professionals and the one PA / Office Manager. In order for her to go on vacation knowing that she can leave her colleagues in good hands, we are looking for YOU, a seasoned Interim PA / Office Manager for the above mentioned days in June. Your key responsibilities re the role of Interim PA / Office Manager (10/6-21/6) are: All aspects of diary management / organisation of meetings and conference calls (the role...
Lees meer
Assistant Directeur Opera, 80%

Assistant Directeur Opera, 80%

Nationale Opera & Ballet heeft PA Online verzocht een tweede Assistant Directeur Opera te vinden voor zo'n 30 uur per week (80%). Bij voorkeur start de nieuwe Assistant Directeur Opera z.s.m. én heeft de nieuwe Assistant Directeur Opera ervaring in het operahuis en/of in opera-producties. Voor jou € 2.724,- tot max € 3.762,- per maand bij fulltime (cao, 38 u/wk) 35 verlofdagen naar rato, goed pensioen Opleidings- en trainingsmogelijkheden Bijdrage reiskosten, sportschool Aanvullend verzekeringspakket Van jou Ervaren PA en/of Productie Assistent Opera Uitstekende beheersing NL en E Affiniteit met cultuur is een pre 30 Uur per week beschikbaar Werken op locatie Als Assistant Directeur Opera ondersteun je tezamen met de Personal Assistant op energieke en proactieve wijze de directeur Opera, Sophie de Lint. Gezamenlijk bewaren jullie het overzicht en assisteren jullie Sophie op hoog niveau. De directeur opera heeft een groot aantal interne, externe artistieke en zakelijke relaties. Organiseren van bijeenkomsten en het ontvangen van gasten zijn regelmatig terugkerende werkzaamheden. Je bent samen met de PA het aanspreekpunt voor een groot aantal interne en externe...
Lees meer
(Senior) Tax Manager, Schiphol region

(Senior) Tax Manager, Schiphol region

Onze opdrachtgever, een accountantskantoor in regio Schiphol, heeft ons gevraagd hun nieuwe (Senior) Tax Manager te vinden. De afdeling binnen het accountantskantoor bestaat uit zo’n 50 collega’s die veelal uit verschillende landen afkomstig zijn. De afdeling dient de nationale en internationale klanten met gedegen fiscaal advies en oplossingen. Ben jij onze nieuwe advies gevende (Senior) Tax Manager voor onze klanten? Waar ga jij je mee bezig houden? Je beschikt als (Senior) Tax Manager over een relevante fiscale achtergrond en je bent vertrouwd met de fiscale dienstverlening. Je zit vaak met de ondernemer en/of DGA zelf aan tafel. Het begeleiden en verder ontwikkelen van onze medewerkers is ook een belangrijk onderdeel van je takenpakket. Je beantwoordt de vragen en dient onze klanten met fiscaal advies inzake financiële / belastingplanning, -strategieën en -besparing Je zorgt voor de voorbereiding en indiening van belastingaangiften (Corporate & Indirect Tax) Je bent en blijft op de hoogte van nieuwe en veranderende belastingwetgeving Je assisteert bij belastingcontroles en onderhandelingen met de autoriteiten Je stelt fiscale rapporten...
Lees meer
Management Assistant, mooie startersbaan!

Management Assistant, mooie startersbaan!

Voor het team van de fiscale afdeling van een accountantskantoor in Hoofddorp zoeken wij een Management Assistant. Wat ga je doen? Je ondersteunt het team met secretariële werkzaamheden zoals o.a.: verzorgen van correspondentie, zowel post als e-mail, behandelen telefoon (her)schrijven/redigeren brieven schrijven, memo’s herschrijven tegenlezen van documenten (geen fiscale kennis nodig) enige debiteuren- en crediteurenadministratie verzorgen van PowerPoint presentaties. Als Management Assistant assisteer je natuurlijk ook met veel andere zaken binnen het team. Het aanbod: € 2.500-3.500 bruto/maand, afh. van leeftijd en ervaring pensioen, reiskostenvergoeding opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden via corp. academy on-boarding via app hybride werken ((4+1). Is dit DE baan voor jou, als je: een beginnend Assistant bent? de Nederlandse en Engelse talen uitstekend beheerst? MS Office, incl. PowerPoint uitstekend beheerst? affiniteit/ervaring hebt met financiële administratie? je verder wilt ontwikkelen? Bij voorkeur heb je een opleiding Management Assistant of andere secretariële opleiding gevolgd. Bovendien sta je stevig in je schoenen. Je schakelt snel en je laat je niet snel overrompelen. Deze kans laat je je toch niet ontglippen? Hebben wij je interesse gewekt? Zo ja, neem dan heel...
Lees meer
PA voor de Algemeen Directeur

PA voor de Algemeen Directeur

Voor onze opdrachtgever, een culturele instelling, in centrum Amsterdam zoeken wij een PA voor de Algemeen Directeur. Werkzaamheden zijn o.a.: Complex agendabeheer Beheer van e-mailbox en verzorgen correspondentie Regelen en organiseren van meetings Bijwonen en notuleren van meetings Regelen en organiseren van reizen, transfers, hotels, catering etc. Verder vervul je een ondersteunende rol in de bedrijfsvoering van de Directeur. Je zorgt voor de directieverslagen en dat alles op rolletjes loopt. Hiermee kan jouw Directeur zijn focus op zijn verantwoordelijkheid houden. Dit, terwijl jij al het andere regelt dan wel voorbereidt. Dat ben je gewend, toch?! Eisen en wensen: HBO werk- en denkniveau Brede ervaring als C-level PA Uitstekende beheersing van MS Office Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse talen Fulltime beschikbaar Verder ben je een opgeruimd en vrolijk persoon die strak weet te plannen, een netwerker en een ster in organiseren. Het aanbod: Salaris max. € 4.100 bruto per maand bij fulltime 35 Vakantiedagen Eindejaarsuitkering, goed pensioen Bijdrage in ontwikkeling, sportschool, verzekering etc. PA worden binnen een internationale dynamische cultuur & organisatie Meer weten? Is deze PA voor...
Lees meer
Administrative Assistant, English/French

Administrative Assistant, English/French

Are you THE Administrative Assistant, interested in a wonderful job assisting the Executive Assistant of a well-known beauty company at Amsterdam region? And in learning all there is to know of how to become a C-level Executive Assistant? If so, read the requirments below and take action! Duties & responsibilities Offering support to the Executive Assistant Agenda, e-mail and correspondence management Assisting in arranging meetings, locations, hotels, transfers, drivers, lunches and dinners etc. Administering loads of expense reports (Concur) White glove service towards the CEO, Executives and the EA Of course you will handle anything and everything that the Executive Assistant requests you to do. Thus.... you make her life easier Who are you? An Administrative Assistant, eager to learn how to become the best C-level EA Who masters the English language and preferably the French language as well Who masters MS Office and preferably other systems as well Who is interested in very fast paced international working environment Who is a networker, integer, hospitable, helpful and a great colleague to work...
Lees meer
Executive Assistant/Butler on behalf of CEO Office, English/French (interviews ongoing)

Executive Assistant/Butler on behalf of CEO Office, English/French (interviews ongoing)

Behind every great CEO is a great EA On behalf of the CEO Office of a well-known beauty company at Amsterdam region we are looking for a full-time working English and preferably also French speaking white glove EA (Butler)! The CEO of a very interesting beauty company in the Amsterdam region is in need of another EA, that is, working closely together with and reporting with the EA who travels with her. Thus, the CEO has ample work for 2 EA's! Actually, work enough for 3....! Duties & responsibilities Complex agenda management E-mail and correspondence management Organizing and arranging meetings and locations Organizing complex travel itineraries such as hotels, transfers, drivers, lunches and dinners etc. Administering loads of expense reports Networking White glove service towards the CEO and the other Executives Of course you will handle anything and everything that comes by your desk. You work very closely with and you report to the EA who travels with the CEO. The both of you play a major connecting part...
Lees meer
Junior / Medior Project Manager

Junior / Medior Project Manager

Our client, an international fiscal consultancy at Hoofddorp, asked us to find their new Junior / Medior Project Manager. Voor jou € 3.200-4.500 gross per month Pension, mobility and vitality benefits Personal development via corp. academy On-boarding via app Hybrid working A year end bonus is being paid as well at the end of the year. And of course you’ll be enjoying the events that are being organized. Van jou You, the Junior / Medior Project Manager, anticipate by having have all details mapped beforehand. As a team player you know how to motivate and have: HBO level 3-6 Years exp. in project management Excellent command of Dutch / English People manager 40 hours a week Furthermore you have excellent MS Office skills, affinity and/or experience in finance and or tax, take initiative, work accurately and independently and are stress resistant. You are a strong person to handle the pressure and customer service is in your blood. Are you the organisational talent with a pro active attitude who enjoys to coordinate projects to the tee? As Junior...
Lees meer