Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

De Directeur van onze opdrachtgever, een maatschappelijk gedreven uitgeverij in Amsterdam, heeft ons gevraagd zijn nieuwe parttime Directiesecretaresse / Office Manager te vinden. Dat doen wij natuurlijk graag! Dus.... ben jij de Directiesecretaresse / Office Manager: die parttime wil werken zich helemaal op haar gemak voelt binnen een kleine organisatie van nog geen 10 personeelsleden en waarvan JIJ de spil bent? Ja? DAN ZOEKEN WIJ JOU! Voor jou € 3.200-3.700 bij fulltime Interessante zelfstandige baan Maatschappelijk en internationaal Werken in centrum Amsterdam Mogelijk direct vaste baan Van jou Minimaal 24 uur per week HBO werk- en denkniveau Secretariële werkervaring Dienstverlenend en sparring partner Collegiaal, anticiperend, proactief Wat wordt je rol? De organisatie heeft vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Engeland en Spanje. De Directeur is daarom veel op reis. Voornamelijk 2 of 3 dagen in Duitsland en de andere dagen in Amsterdam. Daarbij bezoekt hij regelmatig boekenbeurzen. Algehele ondersteuning van de Directeur Behandelen van agenda, telefoon en alle andere communicatie in het Nederlands en Engels Voorbereiden, regelen en organiseren van meetings, beurzen, reizen, hotels en transfers Relatiebeheer en voorbereiden drukproces boeken,...
Lees meer
PA voor de Algemeen Directeur

PA voor de Algemeen Directeur

Voor onze opdrachtgever, een culturele instelling, in centrum Amsterdam zoeken wij een PA voor de Algemeen Directeur. Werkzaamheden zijn o.a.: Complex agendabeheer Beheer van e-mailbox en verzorgen correspondentie Regelen en organiseren van meetings Bijwonen en notuleren van meetings Regelen en organiseren van reizen, transfers, hotels, catering etc. Verder vervul je een ondersteunende rol in de bedrijfsvoering van de Directeur. Je zorgt voor de directieverslagen en dat alles op rolletjes loopt. Hiermee kan jouw Directeur zijn focus op zijn verantwoordelijkheid houden. Dit, terwijl jij al het andere regelt dan wel voorbereidt. Dat ben je gewend, toch?! Eisen en wensen: HBO werk- en denkniveau Brede ervaring als C-level PA Uitstekende beheersing van MS Office Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse talen Fulltime beschikbaar Verder ben je een opgeruimd en vrolijk persoon die strak weet te plannen, een netwerker en een ster in organiseren. Het aanbod: Salaris max. € 4.100 bruto per maand bij fulltime 35 Vakantiedagen Eindejaarsuitkering, goed pensioen Bijdrage in ontwikkeling, sportschool, verzekering etc. PA worden binnen een internationale dynamische cultuur & organisatie Meer weten? Is deze PA voor...
Lees meer
Vacature Management Assistant voor zorginstelling (ingetrokken)

Vacature Management Assistant voor zorginstelling (ingetrokken)

Voor onze opdrachtgever, een zorginstelling in Amsterdam, zoeken wij een Management Assistant Werkzaamheden zijn o.a.: Je beheert de (complexe) agenda’s van het Management Team Je bent het eerste contact en verzorgt de correspondentie via mail en post Je verzorgt de notulen van diverse overleggen, soms 's avonds tot ten laatste 20:00 uur, veelal via MS Teams Je plant alle vergaderingen en regelt alles tot in de puntjes Assisteert in projecten en nog veel meer.... Voor jou 32 – 38 Uur per week in een fijn team Contract voor één jaar met de intentie tot een contract van onbepaalde tijd. Salaris rond € 3.400-4.000 bruto per maand op basis van 38 uur Eindejaarsuitkering van 8,33% Onbeperkt toegang tot online leerplatform Hybride werken. Ben JIJ de nieuwe Management Assistent van onze opdrachtgever? Ben je een ervaren Management Assistent, bij voorkeur in de zorg, notuleer je graag en werk je graag mee aan projecten EN op zoek naar een leuke (andere) baan in Amsterdam? Neem dan snel contact met me op.Spreken we elkaar snel?FranziskaPA Online BV, PA...
Lees meer
Office Assistant (ingetrokken)

Office Assistant (ingetrokken)

Voor onze opdrachtgever in regio Amersfoort zoeken wij een Office Assistant die graag de CEO met een aantal zaken waaronder agendabeheer ondersteunt en de operationele personeelszaken op zich neemt. Taken zijn o.a.: Agendabeheer E-mail en correspondentie Personeelsmutaties verzorgen (binnen de salarisadministratie) Enige werving- en selectiewerkzaamheden Administreren in- en uitstroom En allerlei taken die je tevens op wilt pakken. Wil je je meer verdiepen in HR? Je mag een opleiding volgen om nog beter in je vak te worden. Een hele mooie startersbaan waarbij je veel kunt leren. Interesse? Neem dan z.s.m. contact met me op! Franziska📞 0255 500048📩 HQ@PAonline.nl ...
Lees meer
Executive Assistant, Amsterdam (ingevuld)

Executive Assistant, Amsterdam (ingevuld)

Voor een internationale startup in het centrum van Amsterdam zoeken wij een Executive Assistant voor de CEO, parttime. Binnen het bedrijf werken veel jonge ondernemende mensen met een grote interesse in IT en wat IT ons allemaal gebracht heeft en nog kan brengen. De oprichter en CEO heeft een Executive Assistant nodig die hem ondersteunt in zijn dagelijkse bezigheden. Die zelf zaken oppakt, anticipeert, signaleert, analyseert, reageert, organiseert en.... binnen het team past. Wat voor werkzaamheden kun je verwachten? Basiswerkzaamheden als: Complex agendabeheer, regelen en organiseren meetings Regelen van hotels & transfers, visa, evenementen, beurzen en conferences Bijwonen aantal vergaderingen, actie- en besluitenlijsten maken E-mail management; prioriteren, filteren, oplossen, op de hoogte houden CEO Aanspreekpunt namens de CEO, zowel intern als extern Verder behandel je alle correspondentie, ben je de spil tussen alle stakeholders communicatief en oplossingsgericht, monitor je de prioriteiten en zorg je dat afgesproken acties en besluiten tijdig worden behandeld, stel je in samenspraak met de CEO (draft) correspondentie etc. op en behandel je financiële zaken...
Lees meer
Interim Bestuurssecretaresse CvB (ingevuld)

Interim Bestuurssecretaresse CvB (ingevuld)

Voor een onderwijsinstelling in Leiden zoeken wij met spoed een BESTUURSSECRETARESSE voor het College van Bestuur. Het betreft een tijdelijke functie, bij voorkeur vanaf 17 april a.s. (!) voor minimaal 32 uur per week. Fulltime is 38 uur per week. De werkzaamheden bestaan onder andere uit: complex agendabeheer; verzamelen en verzenden van vergaderstukken; voorbereiden en het incidenteel notuleren van vergaderingen; verzorgen van correspondentie; afhandeling van mail, post en telefoon; archiveren; beheren en actualiseren van documentatie, dossiers en archief. We verwachten dat je: bent een ervaren professional, die gewend is om in een bestuurlijke omgeving te werken; denkt mee, signaleert en informeert collega’s en (de secretaris van) het CvB; bent proactief, schakelt snel en je weet tijdig te anticiperen bij ingewikkelde processen; kunt onder tijdsdruk werken, bent stressbestendig en behoudt het overzicht; bent energiek, sociaal en communicatief, hebt oog voor detail en zet de puntjes op de i. Discretie, integriteit en gevoel voor (bestuurlijke) verhoudingen zijn essentieel voor deze functie. Natuurlijk werk je graag samen met je collega’s van het Bestuursbureau. De functie-eisen voor deze vacature...
Lees meer
Interim Secretaresse, Zevenaar (ingevuld)

Interim Secretaresse, Zevenaar (ingevuld)

Voor een zorginstelling in Zevenaar zoeken wij met spoed een interim Secretaresse, voor 28 uur per week, 3-4 maanden. Werkzaamheden zijn o.a.: Algehele en ad hoc ondersteuning van de Directeur Zorg Complex agendabeheer Regelen, organiseren en voorbereiden van overleggen Notuleren / noteren / monitoren acties, deadlines en besluiten Be- en afhandelen telefoon- en e-mailverkeer Spilfunctie intern en extern (contact onderhouden) Voor deze functie heb je nodig en/of ben je: Afgeronde opleiding Directiesecretaresse Brede ervaring als (Medisch) Secretaresse Snel kunnen schakelen Een netwerker Snel inzetbaar Interesse? Heb je veel ervaring als Secretaresse, woon je in de regio en ben je snel inzetbaar? Neem dan s.v.p. snel contact met me op. Franziska 0255 500048 HQ@PAonline.nl ...
Lees meer
Coördinator Backoffice, tijdelijk, Amsterdam (ingevuld)

Coördinator Backoffice, tijdelijk, Amsterdam (ingevuld)

In samenwerking met mijn collega bij FYGI zoeken wij met SPOED een ervaren Coördinator Backoffice voor 3-4 dagen per week voor TBAuctions in Amsterdam per midden november 2022. Wat ga je doen? De coördinator zorgt ervoor dat de werkstromen binnen de afdeling(en) efficiënt verlopen en afgestemd zijn op de wensen van de klant en de interne organisatie. Daarbij is de coördinator verantwoordelijk voor de (financieel) administratieve verwerking van uitvoerende werkzaamheden vóór, tijdens en na het project van TWA en ondersteunt hij/zij waar gevraagd. Daarnaast ben je het aanspreekpunt en heb je regelmatig contact met onze opdrachtgevers om de opdracht zo efficiënt en soepel mogelijk te laten verlopen. Concrete taken Dossierbeheer en administratie van A tot Z, coördinatie i.s.m. in- en externe collega’sRedactiewerkzaamheden (correcte spelling en opmaak)Facturatie en debiteurenbeheerOndersteuning divers, ad hoc, backofficeMaandrapportagesAgendabeheer teamleden en eerste lijn telefoonBeheer websites en social mediaMailingen en (commercieel) klantcontact Belangrijkste competenties Resultaatgerichtheid: sturen van zichzelf en/of anderen op al dan niet expliciet geformuleerde doelen met het oog op efficiency en effectiviteitDoeltreffend...
Lees meer
Officemanager (ingevuld)

Officemanager (ingevuld)

Voor onze opdrachtgever, Akerendam Assessment Centers in Hilversum, zoeken we een gedreven officemanager voor minimaal 32 uur per week. Voor jou. Salaris € 3.000-3.600 bruto/maand Pensioenregeling en 30 vakantiedagen Zeer afwisselend werk Eigen verantwoordelijkheid en vrijheid Ontwikkelingsmogelijkheden Van jou. Opleiding managementsupport/officemanagement Min. 5 jaar ervaring als officemanager Min. 32 uur per week beschikbaar Uitstekende planner en organisator Zelfstandig, humor en teamspeler Jouw koers Jij bent een bevlogen officemanager die het leuk vindt om afspraken, trainingen, teamsessies, assessments en coachgesprekken voor diverse klanten te plannen en te coördineren.  Daarnaast ben je verantwoordelijk voor hospitality, facilitair management en onderhoud je nauw contact met de adviseurs, onze samenwerkingspartners en natuurlijk onze klanten.  Jij, de officemanager professional Je bent een klantgerichte professional  Je creëert snel overzicht in een zeer dynamische omgeving.  Je structureert, bewaart rust en kunt goed prioriteren.  Je werkt nauw samen met je collega-officemanager Je schakelt veel met de adviseurs en de projectmanager.  Samen zijn jullie bovendien en in samenspraak verantwoordelijk voor de receptie, het complexe en nogal eens veranderende agendabeheer, het kantoorpand, de kantoorbenodigdheden, AVG, events en alles wat verder ook ter tafel...
Lees meer
Management Assistent(e) – (ingevuld)

Management Assistent(e) – (ingevuld)

In samenwerking met mijn collega zoek ik een Management Assistent(e) voor een leuke zakelijke dienstverlener in Amsterdam. Van jou HBO werk- en denkniveau en secretariële opleidingErvaring als Management Assistent(e) binnen de zakelijke dienstverleningUitstekend Nederlands en Engels in woord en geschriftUitstekende kennis van MS Office32 – 40 uur per week beschikbaar (deels thuiswerken kan uiteraard in overleg!) Voor jou Salaris afhankelijk van ervaring, tussen de € 3.000,00 en € 3.400,00 bruto per maandIndividueel KeuzebudgetLaptop en mobiele telefoon van de zaak30 vakantiedagenKantoor op zeer aansprekende locatie in Amsterdam waar parkeren mogelijk is! Jouw Koers Wat zouden jouw managers zonder jou zijn? Jij zorgt ervoor dat iedereen op kantoor jou kent en als er iets geregeld moet worden voor jouw managers; jij bent degene die het 9 van de 10 keer al heeft bedacht of gedaan. Hoe dan? Omdat je je vak van management ondersteuner zo ontzettend leuk vindt EN omdat je er gewoon goed in bent! Niet al te ingewikkeld toch? Wat krijg je ervoor terug: 2 ontzettend...
Lees meer