Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

Directiesecretaresse / Office Manager, parttime

De Directeur van onze opdrachtgever, een maatschappelijk gedreven uitgeverij in Amsterdam, heeft ons gevraagd zijn nieuwe parttime Directiesecretaresse / Office Manager te vinden. Dat doen wij natuurlijk graag! Dus.... ben jij de Directiesecretaresse / Office Manager: die parttime wil werken zich helemaal op haar gemak voelt binnen een kleine organisatie van nog geen 10 personeelsleden en waarvan JIJ de spil bent? Ja? DAN ZOEKEN WIJ JOU! Voor jou € 3.200-3.700 bij fulltime Interessante zelfstandige baan Maatschappelijk en internationaal Werken in centrum Amsterdam Mogelijk direct vaste baan Van jou Minimaal 24 uur per week HBO werk- en denkniveau Secretariële werkervaring Dienstverlenend en sparring partner Collegiaal, anticiperend, proactief Wat wordt je rol? De organisatie heeft vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Engeland en Spanje. De Directeur is daarom veel op reis. Voornamelijk 2 of 3 dagen in Duitsland en de andere dagen in Amsterdam. Daarbij bezoekt hij regelmatig boekenbeurzen. Algehele ondersteuning van de Directeur Behandelen van agenda, telefoon en alle andere communicatie in het Nederlands en Engels Voorbereiden, regelen en organiseren van meetings, beurzen, reizen, hotels en transfers Relatiebeheer en voorbereiden drukproces boeken,...
Lees meer
Interim PA / Office Manager (10/6-21/6)

Interim PA / Office Manager (10/6-21/6)

On behalf of an investment company in Amsterdam we are looking for an interim PA who wants to replace their PA / Office Manager during her vacation from 10 through 21 June, 2024. The company is a mid-market private equity firm, investing in high growth and entrepreneurial businesses. The funds are invested across a variety of sectors from offices in London, Manchester, Amsterdam, Sweden and Germany.The ideal candidate will have excellent organisation skills, an ability to learn quickly, and to prioritise key tasks. The office in Amsterdam consists of five investment professionals and the one PA / Office Manager. In order for her to go on vacation knowing that she can leave her colleagues in good hands, we are looking for YOU, a seasoned Interim PA / Office Manager for the above mentioned days in June. Your key responsibilities re the role of Interim PA / Office Manager (10/6-21/6) are: All aspects of diary management / organisation of meetings and conference calls (the role...
Lees meer
EA / Office Manager with experience in the financial services industry (filled internally)

EA / Office Manager with experience in the financial services industry (filled internally)

Investment advisor Signet Ingrediens requested us to find their bilingual (or multilingual) business support in relation to a combined role of Executive Assistant / Office Manager with experience in the financial services industry. Location Rotterdam The role – Executive Assistant The Executive Assistant will be responsible for the office management and facilities, office wellbeing, administration, event management, branding and marking (incl. maintaining firm’s page in Social Media).In addition, the Executive Assistant will…. Primary responsibilities Support In short: you will work directly with a small team of investment professionals to support all aspects of the daily work routine. As you will understand, your main task is maintaining the Managing Director (MD”s) calendar, including scheduling meetings, appointments, speaking engagements, and travel (may include domestic and international) arrangements. Needless to say you exercise discretion in committing time and evaluating needs. In detail: Serve as a liaison between the MD, Management Company staff and the public. This includes receiving and screening the MD’s phone calls and visitors, answering a variety of questions...
Lees meer
PA / Office Manager, tijdelijk (on hold)

PA / Office Manager, tijdelijk (on hold)

Voor een consultancy start-up in geavanceerde IT-diensten in regio Leiden zoeken wij ter vervanging vanwege ziekte een ervaren PA / Office Manager om de CEO te ondersteunen, veel van zijn zaken uit handen te nemen en structuur aan te brengen. ✅ Aantal uren per week: 24-32 ✅ Hybride werken: mogelijk ✅ Locatie: regio Leiden ✅ Per wanneer: z.s.m. ✅ In eerste instantie tijdelijk met optie tot verlenging dan wel vaste dienst. Werkzaamheden & verantwoordelijkheden zijn o.a.: 👉🏻 Ondersteunen CEO (complex agendabeheer, telefoon, e-mail, travel) 👉🏻 Veel klantcontact met nieuwe en bestaande klanten 👉🏻 Coördineren consultancy aantal (middel)grote klanten 👉🏻 Officemanagement & administratie verzorgen 👉🏻 Assisteren en coördineren projecten en processen Behalve dat je de CEO als PA / Office Manager ondersteunt in zijn dagelijkse bezigheden, neem je ook heel veel werk van hem over. Je mag heel veel zaken naar je toe trekken. Sterker, het wordt zéér op prijs gesteld! In het verlengde van het officemanagement neem je zelfs een deel van het management van het interne kantoor voor je rekening! Interne processen: De...
Lees meer
Combi-vacature PA / Office Manager (ingevuld)

Combi-vacature PA / Office Manager (ingevuld)

Voor een consultancy start-up in geavanceerde IT-diensten in Leiden zoeken wij een ervaren PA / Office Manager om de CEO te ondersteunen, veel van zijn zaken uit handen te nemen en structuur aan te brengen. Aantal uren per week: 40 Hybride werken: mogelijk Locatie: Leiden Per wanneer: z.s.m. Tijdelijk/vast: in eerste instantie tijdelijk met optie tot verlenging dan wel vaste dienst. Werkzaamheden zijn o.a.: Ondersteunen CEO (complex agendabeheer, telefoon, e-mail, travel) Veel klantcontact met nieuwe en bestaande klanten Coördineren consultancy aantal (middel)grote klanten Officemanagement Administratie verzorgen Mede-managen van het bedrijf. Behalve dat je de CEO als PA / Office Manager ondersteunt in zijn dagelijkse bezigheden, neem je ook heel veel werk van hem over. Je mag heel veel zaken naar je toe trekken. Sterker, het wordt zéér op prijs gesteld! In het verlengde van het officemanagement neem je zelfs een deel van het management van het interne kantoor voor je rekening! In deze consultancy werken 10 zeer bevlogen mensen. Het is een redelijk jonge groep, geleid door de vrij jonge CEO...
Lees meer
Office Manager, Amsterdam (ingevuld)

Office Manager, Amsterdam (ingevuld)

On behalf of a global executive search agency in Amsterdam we are looking for an experienced self serving office manager. Voor jou Excellent salary And fringe benefits International environment Interesting linking pin role Indefinite contract Van jou HBO level Min. 7 years office management experience Excellent command Dutch / English Pro active and very service minded 36-40 Hours a week available Your role will amongst others consist of the following duties: Office management Keeping track of and purchasing office supplies, furniture etc. Customer relations with suppliers (Re)Negotiating contracts Some financial administration Pro actively making processes more efficiently Support Offering support to the Partners Correspondence, mail, phone and complex agenda management Being a host/hostess to the clients and candidates Set up and handling candidate profiles and reports Organizing meetings resp. interviews with clients and candidates as well as on business development Needless to say the role contains so much more than the above. You will work very closely together with the other Office Manager. The both of you handle anything and everything that may occur during the day. Since the company is growing and growing, a full-time Office...
Lees meer
Officemanager (ingevuld)

Officemanager (ingevuld)

Voor onze opdrachtgever, Akerendam Assessment Centers in Hilversum, zoeken we een gedreven officemanager voor minimaal 32 uur per week. Voor jou. Salaris € 3.000-3.600 bruto/maand Pensioenregeling en 30 vakantiedagen Zeer afwisselend werk Eigen verantwoordelijkheid en vrijheid Ontwikkelingsmogelijkheden Van jou. Opleiding managementsupport/officemanagement Min. 5 jaar ervaring als officemanager Min. 32 uur per week beschikbaar Uitstekende planner en organisator Zelfstandig, humor en teamspeler Jouw koers Jij bent een bevlogen officemanager die het leuk vindt om afspraken, trainingen, teamsessies, assessments en coachgesprekken voor diverse klanten te plannen en te coördineren.  Daarnaast ben je verantwoordelijk voor hospitality, facilitair management en onderhoud je nauw contact met de adviseurs, onze samenwerkingspartners en natuurlijk onze klanten.  Jij, de officemanager professional Je bent een klantgerichte professional  Je creëert snel overzicht in een zeer dynamische omgeving.  Je structureert, bewaart rust en kunt goed prioriteren.  Je werkt nauw samen met je collega-officemanager Je schakelt veel met de adviseurs en de projectmanager.  Samen zijn jullie bovendien en in samenspraak verantwoordelijk voor de receptie, het complexe en nogal eens veranderende agendabeheer, het kantoorpand, de kantoorbenodigdheden, AVG, events en alles wat verder ook ter tafel...
Lees meer
Office Manager / Client Support (ingevuld)

Office Manager / Client Support (ingevuld)

Ten behoeve van onze opdrachtgever BLUEMETRIC in Utrecht zoekt Marieke van PA ONLINE een Office Manager / Client Support met werkervaring. BLUEMETRIC: Wij zijn een succesvol en groeiend bedrijf dat samen met haar vermogende klanten de complexe beleggingswereld terugbrengt naar de oorspronkelijke essentie; het nemen van beslissingen op basis van objectieve data. Hiervoor zijn de volgende zaken voor Bluemetric van essentieel belang: 100% onafhankelijke analyses samenwerking met specialisten doordacht monitor & risico raamwerk kostentransparantie Wat ga je doen? Als Office Manager ben je de spil in onze groeiende organisatie. Het gaat in jouw rol om de volgende taken: Management ondersteuningBeheren van administratieve taken en procedures Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post, fax)Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingenFungeren als aanspreekpunt, zowel intern als externBeheer van personele zakenOpstellen van contractenOperationele taken en intern project managementDocumentatie beheren & controleren:DossiersCompliance documentenRisicoprofielenPresentaties en filesVersturen en opslaan van alle documenten Wie zoeken wij? Wij verwachten dat je nieuwsgierig van aard bent, zaken volledig en op tijd wil...
Lees meer
Teamleader Backoffice / Office Manager (vacature ingevuld)

Teamleader Backoffice / Office Manager (vacature ingevuld)

Namens Reisbranchepersoneel zoeken wij voor een touroperator in de regio Arnhem-Nijmegen een Teamleader Backoffice / Office Manager Het betreft een gemotiveerd team van een kleine 25 vaste medewerkers in de reisbranche; een jonge en snelgroeiende organisatie die het ondanks de afgelopen 2 ‘Corona-jaren’ heel goed gedaan heeft! Tijdens vakantieperiodes wordt het personeelsbestand groots uitgebreid met tijdelijke medewerkers. Om die groei het hoofd te kunnen bieden zijn er op regelmatige basis leuke vacatures. Per 1 februari 2022 (bij voorkeur eerder) is de functie van Teamleader Backoffice / Office Manager vacant. Bij deze gespecialiseerde en 20 jaar marktleider in hun producten werken ook sporters, fotografen, verhalenvertellers, en mensen uit de entertainmentindustrie. Alles om het de gasten maar naar de zin te maken. De Teamleader Backoffice en Traffic van deze gespecialiseerde touroperator met een bestand van veel ‘repeat customers’ die ook tijdens de pandemie op reis kunnen en gaan, is eindverantwoordelijk voor het vervoer en verblijf van de gasten. Dat doe je niet alleen, maar met twee collega’s. Benieuwd hoe...
Lees meer

Mogen wij ondersteuning bieden in de logistiek omtrent het vaccinatieproces

GGD, mogen wij ondersteuning bieden in de logistiek omtrent het vaccinatieproces? Logistiek en administratie Hoe? Via de media hebben wij, net als iedere andere Nederlander, vernomen dat op 8 januari a.s. gestart wordt met vaccineren. Het proces, d.w.z. van logistiek tot administratie tot databeheer tot het vaccineren zelf, dient zeer zorgvuldig te geschieden. Nogal logisch natuurlijk, maar daar komt nogal wat bij kijken. Mogen wij u assisteren, GGD? PA Online heeft zeer ervaren en per direct beschikbaar (Medisch) Secretaresses, Management Assistants en Office Managers in het bestand. Zij zijn gewend te administreren, overzicht te creëren en te behouden, te organiseren, structuur aan te brengen, te netwerken, te monitoren en zowel interne als externe partijen aan de gemaakte afspraken te houden. Wij en onze Assistants assisteren u graag! P.S.: Wij hebben zelfs een voormalige Teamcoördinator Data-Entry en Arbodienst GGD in ons bestand. #GGD #Covid-19 #Corona #vaccinaties #administratie #medischsecretaresses...
Lees meer