Executive Assistant / Office Manager, hybride, 10 uur per week (on hold)

Executive Assistant / Office Manager, hybride, 10 uur per week (on hold)

Voor een non profit organisatie in Ede zoeken wij een Executive Assistant / Office Manager, hybride, 10 uur per week. Binnen deze dynamische organisatie wordt zeer internationaal gewerkt, waarvoor een Executive Assistant / Office Manager een spilfunctie bekleedt. Werkzaamheden zijn o.a.: Executive Assistance: Ondersteuning van de CEO Complex agendabeheer van de CEO en het MT, waaronder meetings, complexe reizen, hotels, transfers, diners en lunches, visa etc. Voorbereiden van de MT meetings en de agenda notuleren en beheren/najagen actielijsten en deadlines Organiseren van evenementen, waaronder Network Days Meetings, conferenties in het buitenland etc. Officemanagement: Beheer en inkoop kantoorartikelen Contact onderhouden en onderhandelen met leveranciers, incl. facilitair en m.b.t. gebouw Ondersteuning in de ontwikkeling en optimalisatie van processen Beheer van contracten ('corporate housekeeping') Beheer personeelsadministratie (personeelsdossiers). Eisen en wensen Min. 5 jaar ervaring als EA/PA en/of Office Manager in een internationale omgeving, bij voorkeur in non-profit HBO werk- en denkniveau Integer, discreet, organisatorisch sterk, gewend met verschillende culturen te werken Communicatief sterk en diplomatiek Flexibel, oplossingsgericht, gedreven en tech savvy Interesse in deze leuke Executive Assistant / Office Manager, hybride,...
Lees meer

The Personal Assistant, managing her CEO

De Personal Assistant, degene die haar CEO managet Klinkt wat raar misschien, maar het is zo. Dat is nou juist het mooie van de samenwerking tussen de CEO (of CFO, COO, CIO etc.) en zijn (haar) Personal Assistant. Managing de Manager? Ja zeker, o.a. door het beheer van de complexe agenda. Waar zou de CEO zijn zonder een goed bijgehouden en duidelijk ingerichte digitale agenda met georganiseerde vergaderingen en benodigde stukken erbij? Ook dit klinkt misschien wat simpel, maar dat blijkt toch anders te zijn dan misschien gedacht wordt. Gisteren nog sprak ik één van onze uitstekende meertalige Personal Assistants (op zoek naar een nieuwe baan overigens) die regelmatig bemerkt dat haar collega 'het' niet in de vingers heeft. Net voor aanvang van een vergadering wordt haar collega gevraagd: "Eh... waar zitten we eigenlijk?" Dat is nou net niet managen. Nee, het is de taak en zelfs de voldoening van een echte Personal Assistant om vergaderingen, lokaal of internationaal, goed geregeld en georganiseerd te hebben. Daar hoort dan...
Lees meer