Service en dienstverlening hoog in het vaandel

Veel organisaties en mensen melden service en dienstverlening hoog in het vaandel te hebben. Graag geven wij hierbij het goede voorbeeld, en wel van een leverancier: Keukenapparaat Zo’n twee maanden geleden bestelden wij een keukenapparaat voor kantoor via Bol.com. Het apparaat werd geleverd door een leverancier van Bol.com. Het gehele verhaal van een twee maanden durend proces bij de leverancier van Bol.com zal ik jullie besparen. Echter, Valerie van Bol.com bleef elke paar dagen vinger aan de pols houden omtrent logistiek en het verloop van het proces. Valerie heeft hierbij bovendien een leidende rol gespeeld en hun leverancier tot actie gemaand. Pluim Daarom geven wij hierbij Bol.com, en speciaal Valerie, graag een hele dikke pluim voor hun service en dienstverlening. Jullie hebben het begrepen en zijn dus echt een voorbeeld! Ere wie ere toekomt....
Lees meer

Wij kennen onze PAppenheimers!

Wij kennen onze PAppenheimers Groot kandidatenbestand versus je kandidaten kennen Hoe vaak wordt tegen ons gezegd: “Maar jullie concurrent heeft een groot kandidatenbestand”. En in de tussentijd wordt er o.a. op Twitter gemopperd dat bureaus zeggen hun kandidaten te kennen, hetgeen niet het geval blijkt te zijn. Als u dit zo eens bekijkt, wat heeft dan uw voorkeur? Klant zoekt geen oplossing meer, maar een leverancier Daarstraks las ik in een blog over sales dat klanten tegenwoordig geen oplossing meer zoeken, maar een leverancier. Dat vond ik eigenlijk verbazingwekkend, maar OK. De reden hiervan is volgens de blogger dat er nog weinig zichtbare verschillen zijn in de diensten van de dienstverleners. Ja, OK, die begrijp ik. USP (Unique Selling Point) Oftewel, wat is de USP van de dienstverlener? Waarom zou een klant een contract moeten aangaan met DIE dienstverlener en niet de concurrent? Het antwoord ligt in eerste instantie in de vraag van de klant. Wat wenst de klant precies? Weet de klant precies wat of wie hij/zij zoekt? Als...
Lees meer