Management Assistant, mooie startersbaan!

Management Assistant, mooie startersbaan!

Voor het team van de fiscale afdeling van een accountantskantoor in Hoofddorp zoeken wij een Management Assistant. Wat ga je doen? Je ondersteunt het team met secretariële werkzaamheden zoals o.a.: verzorgen van correspondentie, zowel post als e-mail, behandelen telefoon (her)schrijven/redigeren brieven schrijven, memo’s herschrijven tegenlezen van documenten (geen fiscale kennis nodig) enige debiteuren- en crediteurenadministratie verzorgen van PowerPoint presentaties. Als Management Assistant assisteer je natuurlijk ook met veel andere zaken binnen het team. Het aanbod: € 2.500-3.500 bruto/maand, afh. van leeftijd en ervaring pensioen, reiskostenvergoeding opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden via corp. academy on-boarding via app hybride werken ((4+1). Is dit DE baan voor jou, als je: een beginnend Assistant bent? de Nederlandse en Engelse talen uitstekend beheerst? MS Office, incl. PowerPoint uitstekend beheerst? affiniteit/ervaring hebt met financiële administratie? je verder wilt ontwikkelen? Bij voorkeur heb je een opleiding Management Assistant of andere secretariële opleiding gevolgd. Bovendien sta je stevig in je schoenen. Je schakelt snel en je laat je niet snel overrompelen. Deze kans laat je je toch niet ontglippen? Hebben wij je interesse gewekt? Zo ja, neem dan heel...
Lees meer
Project Assistant / Account Management, Hoofddorp, fulltime (ingevuld)

Project Assistant / Account Management, Hoofddorp, fulltime (ingevuld)

Vacature: Wegens uitbreiding van het project management team van de internationale fiscale afdeling van een accountantskantoor, zoeken wij administratieve support: Project Assistant / Account Management, Hoofddorp, fulltime Hoofddorp 40 uurMinimaal 3-5 jaar ervaringPer z.s.m. Ben jij een duizendpoot met projectervaring en een proactieve houding die het leuk vindt om afwisselende werkzaamheden te verrichten binnen een snelgroeiend team? DIT GA JIJ DOEN In deze functie ben je ondersteunend binnen de afdeling International Services Practice op verschillende onderdelen. Je houdt je bezig met intern projectmanagement, agendabeheer, ondersteuning bij sales en accountmanagement op bestaande klanten, managen en najagen van zowel je collega's als de klanten betreffende het tijdig aanleveren van informatie en stukken, en het organiseren en begeleiden van bijeenkomsten. Daarnaast bewaak je de deadlines binnen een snelgroeiende afdeling! DIT BEN JIJ Jij bent proactief en een teamplayer. Jij weet door jouw teamgeest mensen op een positieve manier te enthousiasmeren.Als professional herken je jezelf in het volgende profiel: Relevante werkervaring in het beheren en administreren van werkzaamheden;Uitstekende beheersing van de Nederlandse en...
Lees meer