Management Assistant, mooie startersbaan!

Management Assistant, mooie startersbaan!

Voor het team van de fiscale afdeling van een accountantskantoor in Hoofddorp zoeken wij een Management Assistant. Wat ga je doen? Je ondersteunt het team met secretariële werkzaamheden zoals o.a.: verzorgen van correspondentie, zowel post als e-mail, behandelen telefoon (her)schrijven/redigeren brieven schrijven, memo’s herschrijven tegenlezen van documenten (geen fiscale kennis nodig) enige debiteuren- en crediteurenadministratie verzorgen van PowerPoint presentaties. Als Management Assistant assisteer je natuurlijk ook met veel andere zaken binnen het team. Het aanbod: € 2.500-3.500 bruto/maand, afh. van leeftijd en ervaring pensioen, reiskostenvergoeding opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden via corp. academy on-boarding via app hybride werken ((4+1). Is dit DE baan voor jou, als je: een beginnend Assistant bent? de Nederlandse en Engelse talen uitstekend beheerst? MS Office, incl. PowerPoint uitstekend beheerst? affiniteit/ervaring hebt met financiële administratie? je verder wilt ontwikkelen? Bij voorkeur heb je een opleiding Management Assistant of andere secretariële opleiding gevolgd. Bovendien sta je stevig in je schoenen. Je schakelt snel en je laat je niet snel overrompelen. Deze kans laat je je toch niet ontglippen? Hebben wij je interesse gewekt? Zo ja, neem dan heel...
Lees meer
Coördinator Backoffice, tijdelijk, Amsterdam (ingevuld)

Coördinator Backoffice, tijdelijk, Amsterdam (ingevuld)

In samenwerking met mijn collega bij FYGI zoeken wij met SPOED een ervaren Coördinator Backoffice voor 3-4 dagen per week voor TBAuctions in Amsterdam per midden november 2022. Wat ga je doen? De coördinator zorgt ervoor dat de werkstromen binnen de afdeling(en) efficiënt verlopen en afgestemd zijn op de wensen van de klant en de interne organisatie. Daarbij is de coördinator verantwoordelijk voor de (financieel) administratieve verwerking van uitvoerende werkzaamheden vóór, tijdens en na het project van TWA en ondersteunt hij/zij waar gevraagd. Daarnaast ben je het aanspreekpunt en heb je regelmatig contact met onze opdrachtgevers om de opdracht zo efficiënt en soepel mogelijk te laten verlopen. Concrete taken Dossierbeheer en administratie van A tot Z, coördinatie i.s.m. in- en externe collega’sRedactiewerkzaamheden (correcte spelling en opmaak)Facturatie en debiteurenbeheerOndersteuning divers, ad hoc, backofficeMaandrapportagesAgendabeheer teamleden en eerste lijn telefoonBeheer websites en social mediaMailingen en (commercieel) klantcontact Belangrijkste competenties Resultaatgerichtheid: sturen van zichzelf en/of anderen op al dan niet expliciet geformuleerde doelen met het oog op efficiency en effectiviteitDoeltreffend...
Lees meer

Penny wise, Pound foolish?

If you think it’s expensive…. Dit plaatje zien wij elke keer weer verschijnen op LinkedIn. Oftewel, this image goes viral… En dat begrijpen wij ook. Het is namelijk absoluut waar. En dat weten wij met z’n allen. En toch…. Verbaast het ons dan elke keer weer dat in allerhande vacatureteksten min of meer verwezen wordt naar bovengenoemde tekst? Verwezen? Jawel, maar op de manier van ‘voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten’. En dat kan niet. Een Ferrari koop je ook niet voor de prijs van een Suzuki. Momenteel is het heel goed mogelijk om te onderhandelen en daar is niets mis mee, mits het voor alle partijen toch een win-win betekent. Maar de basis is wel KWALITEIT ! Vacatureteksten: twee functies ineen? Sinds de crisis zien wij vrij regelmatig vacatureteksten met twee functies tegelijkertijd in één vacature en dus in de hoop dat in één persoon te vinden. En dan ook letterlijk op zoek naar een Techneut die zeer goed administratief onderlegd is, een...
Lees meer

Nieuw bedrijf en secretariaat opzetten ‘from scratch’

Vorige week vroeg iemand mij tijdens een bijeenkomst van #VNONCW wat ik het leukste vond van het vak van Personal Assistant / Secretaresse. Nieuw bedrijf en secretariaat opzetten 'from scratch' Als bemiddelaar van Personal Assistants en zelf voormalig international PA antwoordde ik dat het assisteren bij het opzetten van een nieuw bedrijf het leukste is wat er is. Waarop mijn gesprekspartner begon te lachen en opmerkte dat ik direct begon te stralen! Tja, als je mag assisteren bij het opzetten van een nieuw bedrijf, wordt het ook een beetje ‘jouw kindje’. Vandaar het enthousiasme en de emotie. Wat maakt het dan zo leuk? Heel simpel; er zijn nog geen kaders vastgelegd, nog geen gebaande paden, dus heb je min of meer de vrije hand om het kantoor in te richten op de meest efficiënte manier en mogelijk zelfs mee te helpen met het vinden van het pand. Dan natuurlijk de meubels, telefoons en computers en internetverbindingen. Niet te vergeten het assisteren bij het vinden van personeel,...
Lees meer