Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week, Amsterdam (ingevuld)

Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week, Amsterdam (ingevuld)

Voor een kleine maar internationaal opererende uitgeverij in Amsterdam met een maatschappelijk doel zoeken wij een Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week. Taken zijn o.a.: Boekhouding Salarisadministratie Oppakken verschillende administratieve klusjes Halen en verzorgng post Afhandeling e-mail. Je werkt samen in een team van zo'n 8 personen op een kantoor in het centrum van Amsterdam. Het betreft een hecht team waarvan de meesten er al jaren werken. Wie zoeken wij? Jou met 'ouderwetse' werkethiek Jou met ervaring in boekhouding en salarisadministratie Jou, op zoek naar een fijne werkplek met maatschappelijk doel Jou, gewillig om allerlei administratieve klusjes te doen die ter tafel komen Jou, altijd klaar om gezamenlijk zaken op te pakken Beloning: In overleg met de opdrachtgever komen jullie samen tot een mooie beloning en arbeidsvoorwaarden. Interesse? Ben jij op zoek naar een leuke administratieve baan binnen een maatschappelijk gedreven uitgeverij en ben je geïnteresseerd in deze baan? Neem dan z.s.m. contact met mij (Franziska) op. Bij voorkeur door het sturen van je uitgebreide cv met foto en gedane werkzaamheden. Dan neem ik...
Lees meer

Coördinator Backoffice, tijdelijk, Amsterdam (ingevuld)

In samenwerking met mijn collega bij FYGI zoeken wij met SPOED een ervaren Coördinator Backoffice voor 3-4 dagen per week voor TBAuctions in Amsterdam per midden november 2022. Wat ga je doen? De coördinator zorgt ervoor dat de werkstromen binnen de afdeling(en) efficiënt verlopen en afgestemd zijn op de wensen van de klant en de interne organisatie. Daarbij is de coördinator verantwoordelijk voor de (financieel) administratieve verwerking van uitvoerende werkzaamheden vóór, tijdens en na het project van TWA en ondersteunt hij/zij waar gevraagd. Daarnaast ben je het aanspreekpunt en heb je regelmatig contact met onze opdrachtgevers om de opdracht zo efficiënt en soepel mogelijk te laten verlopen. Concrete taken Dossierbeheer en administratie van A tot Z, coördinatie i.s.m. in- en externe collega’sRedactiewerkzaamheden (correcte spelling en opmaak)Facturatie en debiteurenbeheerOndersteuning divers, ad hoc, backofficeMaandrapportagesAgendabeheer teamleden en eerste lijn telefoonBeheer websites en social mediaMailingen en (commercieel) klantcontact Belangrijkste competenties Resultaatgerichtheid: sturen van zichzelf en/of anderen op al dan niet expliciet geformuleerde doelen met het oog op efficiency en effectiviteitDoeltreffend...
Lees meer