Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week, Amsterdam

Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week, Amsterdam

Voor een kleine maar internationaal opererende uitgeverij in Amsterdam met een maatschappelijk doel zoeken wij een Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week. Taken zijn o.a.: Boekhouding Salarisadministratie Oppakken verschillende administratieve klusjes Halen en verzorgng post Afhandeling e-mail. Je werkt samen in een team van zo'n 8 personen op een kantoor in het centrum van Amsterdam. Het betreft een hecht team waarvan de meesten er al jaren werken. Wie zoeken wij? Jou met 'ouderwetse' werkethiek Jou met ervaring in boekhouding en salarisadministratie Jou, op zoek naar een fijne werkplek met maatschappelijk doel Jou, gewillig om allerlei administratieve klusjes te doen die ter tafel komen Jou, altijd klaar om gezamenlijk zaken op te pakken Beloning: In overleg met de opdrachtgever komen jullie samen tot een mooie beloning en arbeidsvoorwaarden. Interesse? Ben jij op zoek naar een leuke administratieve baan binnen een maatschappelijk gedreven uitgeverij en ben je geïnteresseerd in deze baan? Neem dan z.s.m. contact met mij (Franziska) op. Bij voorkeur door het sturen van je uitgebreide cv met foto en gedane werkzaamheden. Dan neem ik...
Lees meer
Office Assistant (ingetrokken)

Office Assistant (ingetrokken)

Voor onze opdrachtgever in regio Amersfoort zoeken wij een Office Assistant die graag de CEO met een aantal zaken waaronder agendabeheer ondersteunt en de operationele personeelszaken op zich neemt. Taken zijn o.a.: Agendabeheer E-mail en correspondentie Personeelsmutaties verzorgen (binnen de salarisadministratie) Enige werving- en selectiewerkzaamheden Administreren in- en uitstroom En allerlei taken die je tevens op wilt pakken. Wil je je meer verdiepen in HR? Je mag een opleiding volgen om nog beter in je vak te worden. Een hele mooie startersbaan waarbij je veel kunt leren. Interesse? Neem dan z.s.m. contact met me op! Franziska📞 0255 500048📩 HQ@PAonline.nl ...
Lees meer
Combi-vacature PA / Office Manager (ingevuld)

Combi-vacature PA / Office Manager (ingevuld)

Voor een consultancy start-up in geavanceerde IT-diensten in Leiden zoeken wij een ervaren PA / Office Manager om de CEO te ondersteunen, veel van zijn zaken uit handen te nemen en structuur aan te brengen. Aantal uren per week: 40 Hybride werken: mogelijk Locatie: Leiden Per wanneer: z.s.m. Tijdelijk/vast: in eerste instantie tijdelijk met optie tot verlenging dan wel vaste dienst. Werkzaamheden zijn o.a.: Ondersteunen CEO (complex agendabeheer, telefoon, e-mail, travel) Veel klantcontact met nieuwe en bestaande klanten Coördineren consultancy aantal (middel)grote klanten Officemanagement Administratie verzorgen Mede-managen van het bedrijf. Behalve dat je de CEO als PA / Office Manager ondersteunt in zijn dagelijkse bezigheden, neem je ook heel veel werk van hem over. Je mag heel veel zaken naar je toe trekken. Sterker, het wordt zéér op prijs gesteld! In het verlengde van het officemanagement neem je zelfs een deel van het management van het interne kantoor voor je rekening! In deze consultancy werken 10 zeer bevlogen mensen. Het is een redelijk jonge groep, geleid door de vrij jonge CEO...
Lees meer
Interim Secretaresse, Zevenaar (ingevuld)

Interim Secretaresse, Zevenaar (ingevuld)

Voor een zorginstelling in Zevenaar zoeken wij met spoed een interim Secretaresse, voor 28 uur per week, 3-4 maanden. Werkzaamheden zijn o.a.: Algehele en ad hoc ondersteuning van de Directeur Zorg Complex agendabeheer Regelen, organiseren en voorbereiden van overleggen Notuleren / noteren / monitoren acties, deadlines en besluiten Be- en afhandelen telefoon- en e-mailverkeer Spilfunctie intern en extern (contact onderhouden) Voor deze functie heb je nodig en/of ben je: Afgeronde opleiding Directiesecretaresse Brede ervaring als (Medisch) Secretaresse Snel kunnen schakelen Een netwerker Snel inzetbaar Interesse? Heb je veel ervaring als Secretaresse, woon je in de regio en ben je snel inzetbaar? Neem dan s.v.p. snel contact met me op. Franziska 0255 500048 HQ@PAonline.nl ...
Lees meer

PA Online, 24/7 Personal Assistant bemiddelaar

PA Online, 24/7 Personal Assistant bemiddelaar ‘Online’ in PA Online roept vaak de vraag op bij mensen of wij een (virtueel) secretariaatsbureau hebben. Het antwoord is nee. Bemiddeling van PA’s en Top Secretaresses Wij bemiddelen zeer ervaren meertalige Personal Assistants en Top Secretaresses. Onze kandidaten werken op locatie, ofwel interim ofwel in vaste dienst bij de opdrachtgever. 24/7 Personal Assistant bemiddelaar? Ja, bij ons houden de kantoortijden niet op. Onze klanten vinden het vaak juist fijn dat zij ook ’s avonds en/of in het weekend kunnen overleggen over hun zoektocht naar een goede Personal Assistant. Getuige de referentie van o.a. RSM Niehe Lancée Kooij https://paonline.nl/referenties/ Ook vorige week nog: Eind van de week een telefoontje, spoed spoed spoed! Per maandag moet er een goede Secretaresse voor de Voorzitter van de Raad van Bestuur zijn. Op vrijdagavond hebben wij intakegesprekken geregeld met twee kandidaten voor de volgende dag (een hele mooie zonnige zaterdag), die ’s avonds per e-mail werden voorgesteld aan de Voorzitter van de Raad van Bestuur. Dienstverlening, onze passie! DAT...
Lees meer

24/7 economie

Er is al jaren sprake van een 24/7 economie. Kantoorpersoneel reageert ook vanuit huis op hun e-mail via mobiele telefoon en tablets. Interne communicatie versus externe communicatie Wat mij dan altijd weer verbaast is waarom klanten, nota bene, de meeste leveranciers niet ’s avonds of in het weekend kunnen bereiken. Vooral in deze lastige tijd is dat ons inziens juist een geweldige service. En eigenlijk… simpelweg service en klantgericht denken. We zijn allemaal ergens klant en consument, nietwaar? Het vreemde is mijns inziens dat bijvoorbeeld electriciteits- en kabelbedrijven wel ’s avonds en gedeeltelijk in het weekend te bereiken zijn. Bij supermarkten kun je al jaren tot een bepaalde tijd ’s avonds en in het weekend je boodschappen doen. Echter, bedrijven die ’s avonds of in het weekend een dringende vraag aan hun accountant hebben, of een juridische vraag aan het advocatenkantoor, snel personeel vanaf de volgende dag nodig hebben, etc., zullen toch echt tot de volgende of (maan)dag moeten wachten. Zijn er uitzonderingen? Ja zeker. Sorry, ik...
Lees meer