Project Assistant Outsourcing

Project Assistant Outsourcing

ACCOUNTANCY SAAI? ECHT NIET! RSM Accountants en Belastingadviseurs heeft ons verzocht een Project Assistant Outsourcing te vinden. RSM heeft meer dan 120 vestigingen wereldwijd. Voor jou. € 3.000-3.800 bruto/maand Uitstekende secundaire arb.vw/pensioen Goede werk/privé-balans Initieel tijdelijk contract, optie tot vast Kantoorlocatie bij Hoofddorp Centraal Van jou. HBO werk- en denkniveau Min. 3 jaar relevante werkervaring Kennis/ervaring project methodiek Uitstekende beheersing NL/E Communicatief sterk, repre, collegiaal Jouw koers Het project management team van de International Tax Division van het accountantskantoor in Hoofddorp maakt nog steeds groei door. Teneinde verdere structuur aan te brengen hebben wij een vacature voor een PMO OUTSOURCING. Dit om zowel de project managers als de projecten aan te sturen, en hierin ten behoeve van onze klanten ook actief mee te werken.   PMO OUTSOURCING  Projectmatig: Assisteren in grensoverschrijdende projecten (5-25 landen) Assisteren van de project managers, buitenlandse collega’s en de projecten Spil binnen het projectteam Projectplanning en -reporting  Projectbudgetten beheren Ondersteuning: Assisteren en coördineren bij de verdere uitbouw van de praktijk Monitoren en zorgen dat afspraken en deadlines worden nagekomen Veel contact met klanten in binnen- en buitenland, intern en extern Coördineren account management, communicatie...
Lees meer
Tijdelijke vacature: (Project)secretaresse ter ondersteuning van manager Proberen en project(en) – (ingevuld)

Tijdelijke vacature: (Project)secretaresse ter ondersteuning van manager Proberen en project(en) – (ingevuld)

T.b.v. VNG Realisatie in Den Haag zoeken wij een (Project)secretaresse ter ondersteuning van manager Proberen en project(en). Het betreft een tijdelijke opdracht op basis van inhuur (geen ZZP). Specifieke gegevens opdracht: Plaats tewerkstelling Den HaagGewenste startdatum 25 oktober 2021Einddatum 31 december 2021Optie tot verlenging In overleg (telkens voor drie maanden). De maximale duur van dit contract is 36 maanden.Aantal uur per week Maximaal 36 uur per week. Uitvraag Dit betreft een vervangende aanvraag voor een opdracht die drie jaar geleden via eenaanbesteding is ingevuld. Voorgenomen planningUiterste datum voorstellen kandidaten: 12 oktober 2021, 12:00 uurGeplande datum eerste gesprek 20 oktober 2021, 9.00 tot 12.00 uur.Eventueel tweede gesprek 25 oktober 2021, 13.00 tot 14.00 uur. Over VNG Realisatie De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) werkt aan een krachtige lokale overheid. VNG Realisatie stelt daarbij de lokale uitvoering van de maatschappelijke opgaven door gemeenten centraal. Onder meer door het actief participeren in de netwerken van gemeenten en hun partners, daar samenwerking te stimuleren via ‘samen organiseren’ en waar mogelijk standaarden...
Lees meer

Mogen wij ondersteuning bieden in de logistiek omtrent het vaccinatieproces

GGD, mogen wij ondersteuning bieden in de logistiek omtrent het vaccinatieproces? Logistiek en administratie Hoe? Via de media hebben wij, net als iedere andere Nederlander, vernomen dat op 8 januari a.s. gestart wordt met vaccineren. Het proces, d.w.z. van logistiek tot administratie tot databeheer tot het vaccineren zelf, dient zeer zorgvuldig te geschieden. Nogal logisch natuurlijk, maar daar komt nogal wat bij kijken. Mogen wij u assisteren, GGD? PA Online heeft zeer ervaren en per direct beschikbaar (Medisch) Secretaresses, Management Assistants en Office Managers in het bestand. Zij zijn gewend te administreren, overzicht te creëren en te behouden, te organiseren, structuur aan te brengen, te netwerken, te monitoren en zowel interne als externe partijen aan de gemaakte afspraken te houden. Wij en onze Assistants assisteren u graag! P.S.: Wij hebben zelfs een voormalige Teamcoördinator Data-Entry en Arbodienst GGD in ons bestand. #GGD #Covid-19 #Corona #vaccinaties #administratie #medischsecretaresses...
Lees meer
Bestuurssecretaresse, 32-26 uur/week, Hoofddorp (vacature teruggegeven)

Bestuurssecretaresse, 32-26 uur/week, Hoofddorp (vacature teruggegeven)

In samenwerking met een bevriende relatie zoeken wij een Bestuurssecretaresse, 32-26 uur/week, verdeeld over 4 of 5 dagen per week. (on hold) Ingaande 01-01-2021 voor een periode van 6 maanden met wellicht optie tot verlenging. In de gelegenheid om zowel vanuit huis als vanuit het Raadhuis in Hoofddorp te werken. Opdrachtomschrijving Als Bestuurssecretaresse ben je - samen met je collega’s - verantwoordelijk voor de secretariële ondersteuning van het college van burgemeester en wethouders.Je beheert de agenda('s) en mailbox(en) en ontvangt bezoekers. Ook handel je eenvoudige correspondentie af en ondersteun je de collegeleden bij de archivering van hun stukken.Tevens werk je nauw samen met de bestuursadviseur en de woordvoerder van de wethouder. Aangezien bestuurders zelf veel buiten de deur zijn, communiceer je veel op afstand en online. Je werkt nauw samen met collega secretaresses, je zorgt met elkaar voor de continuïteit en je vervangt elkaar bij afwezigheid.Momenteel werken de medewerkers van gemeente Haarlemmermeer vanuit huis.We zijn op zoek naar een echte teamspeler die de...
Lees meer