PA voor de Algemeen Directeur

PA voor de Algemeen Directeur

Voor onze opdrachtgever, een culturele instelling, in centrum Amsterdam zoeken wij een PA voor de Algemeen Directeur. Werkzaamheden zijn o.a.: Complex agendabeheer Beheer van e-mailbox en verzorgen correspondentie Regelen en organiseren van meetings Bijwonen en notuleren van meetings Regelen en organiseren van reizen, transfers, hotels, catering etc. Verder vervul je een ondersteunende rol in de bedrijfsvoering van de Directeur. Je zorgt voor de directieverslagen en dat alles op rolletjes loopt. Hiermee kan jouw Directeur zijn focus op zijn verantwoordelijkheid houden. Dit, terwijl jij al het andere regelt dan wel voorbereidt. Dat ben je gewend, toch?! Eisen en wensen: HBO werk- en denkniveau Brede ervaring als C-level PA Uitstekende beheersing van MS Office Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse talen Fulltime beschikbaar Verder ben je een opgeruimd en vrolijk persoon die strak weet te plannen, een netwerker en een ster in organiseren. Het aanbod: Salaris max. € 4.100 bruto per maand bij fulltime 35 Vakantiedagen Eindejaarsuitkering, goed pensioen Bijdrage in ontwikkeling, sportschool, verzekering etc. PA worden binnen een internationale dynamische cultuur & organisatie Meer weten? Is deze PA voor...
Lees meer
Vacature Management Assistant voor zorginstelling (ingetrokken)

Vacature Management Assistant voor zorginstelling (ingetrokken)

Voor onze opdrachtgever, een zorginstelling in Amsterdam, zoeken wij een Management Assistant Werkzaamheden zijn o.a.: Je beheert de (complexe) agenda’s van het Management Team Je bent het eerste contact en verzorgt de correspondentie via mail en post Je verzorgt de notulen van diverse overleggen, soms 's avonds tot ten laatste 20:00 uur, veelal via MS Teams Je plant alle vergaderingen en regelt alles tot in de puntjes Assisteert in projecten en nog veel meer.... Voor jou 32 – 38 Uur per week in een fijn team Contract voor één jaar met de intentie tot een contract van onbepaalde tijd. Salaris rond € 3.400-4.000 bruto per maand op basis van 38 uur Eindejaarsuitkering van 8,33% Onbeperkt toegang tot online leerplatform Hybride werken. Ben JIJ de nieuwe Management Assistent van onze opdrachtgever? Ben je een ervaren Management Assistent, bij voorkeur in de zorg, notuleer je graag en werk je graag mee aan projecten EN op zoek naar een leuke (andere) baan in Amsterdam? Neem dan snel contact met me op.Spreken we elkaar snel?FranziskaPA Online BV, PA...
Lees meer
Project Assistant Outsourcing

Project Assistant Outsourcing

ACCOUNTANCY SAAI? ECHT NIET! RSM Accountants en Belastingadviseurs heeft ons verzocht een Project Assistant Outsourcing te vinden. RSM heeft meer dan 120 vestigingen wereldwijd. Voor jou. € 3.000-3.800 bruto/maand Uitstekende secundaire arb.vw/pensioen Goede werk/privé-balans Initieel tijdelijk contract, optie tot vast Kantoorlocatie bij Hoofddorp Centraal Van jou. HBO werk- en denkniveau Min. 3 jaar relevante werkervaring Kennis/ervaring project methodiek Uitstekende beheersing NL/E Communicatief sterk, repre, collegiaal Jouw koers Het project management team van de International Tax Division van het accountantskantoor in Hoofddorp maakt nog steeds groei door. Teneinde verdere structuur aan te brengen hebben wij een vacature voor een PMO OUTSOURCING. Dit om zowel de project managers als de projecten aan te sturen, en hierin ten behoeve van onze klanten ook actief mee te werken.   PMO OUTSOURCING  Projectmatig: Assisteren in grensoverschrijdende projecten (5-25 landen) Assisteren van de project managers, buitenlandse collega’s en de projecten Spil binnen het projectteam Projectplanning en -reporting  Projectbudgetten beheren Ondersteuning: Assisteren en coördineren bij de verdere uitbouw van de praktijk Monitoren en zorgen dat afspraken en deadlines worden nagekomen Veel contact met klanten in binnen- en buitenland, intern en extern Coördineren account management, communicatie...
Lees meer
Directiesecretaresse / Management Assistant (ingevuld)

Directiesecretaresse / Management Assistant (ingevuld)

Voor de directeur van de faculteit Science & Technology van Hogeschool Leiden zoeken wij een ervaren Directiesecretaresse / Management Assistant (0,8-1,0 fte). Als directiesecretaresse werk je nauw samen met de directeur en heb je contact met de medewerkers van de faculteit, van de verschillende diensten, het bestuurssecretariaat, servicedesk, receptie en ook met studenten van bijvoorbeeld de studieverenigingen. Je bent onderdeel van het team managementondersteuners van de faculteit waarmee je samenwerkt op portefeuilleniveau. Daarnaast heb je contact met externen in het werkveld met wie je overlegt over het maken van afspraken of het plannen van rondleidingen en bijeenkomsten. Als directiesecretaresse zorg je voor de secretariële- en administratieve ondersteuning namens de directeur. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit: Optreden als eerste aanspreekpunt van de faculteit zowel op de locatie als telefonisch;Organiseren en beheren van de digitale agenda van de directeur (complex agendabeheer);Voorbereiding van nota’s ten behoeve van het College van Bestuur;Plannen, voorbereiden, notuleren en verslagleggen van diverse managementvergaderingen;Organiseren en voorbereiden van diverse bijeenkomsten zoals...
Lees meer
Executive Assistant, België (ingevuld)

Executive Assistant, België (ingevuld)

In samenwerking met een collega zoeken wij een ervaren Executive Assistant met interesse in HR voor een organisatie in België. Voor jou. Salaris tussen € 4.000,- en € 6.000,- (aangevuld met maaltijdcheques van € 8,-)Bedrijfswagen en tankpasZelfstandige functie met veel ruimte voor eigen inbreng20 vakantiedagen en 12 adv-dagenFlexibele uren (starten tussen 8.00 en 9.00 uur) Van jou. Minimaal een afgeronde bachelor opleidingVloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taalRuime ervaring als executive assistant, bij voorkeur in een internationale omgevingKennis HR-zakenOrganiseren en plannen zijn jouw grootste talenten Jouw koers Met jouw ruime ervaring als executive assistant heb je de keuze uit veel vacatures. Waarom je nu juist kiest voor deze vacature bij i4F in Turnhout? Omdat je de kans krijgt om te werken in een sterk groeiende internationale organisatie waar jouw eigen inbreng wordt gewaardeerd. Natuurlijk staat daar iets tegenover. Jij ontvangt een goed salaris van € 4.000,- tot € 6.000,- én 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen per jaar. Zijn flexibele werkuren iets voor jou? Fantastisch! We...
Lees meer
Secretaresse Raad van Bestuur (ingevuld)

Secretaresse Raad van Bestuur (ingevuld)

Ben jij een ervaren Secretaresse die een uitdaging zoekt op bestuurlijk niveau? Ben je goed in notuleren en vind je het ook nog leuk? Denk jij in mogelijkheden, ben jij positief kritisch, stressbestendig, proactief? Ben je een ster in agendabeheer en is het Office pakket voor jou als gesneden koek? Perfect! Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken op korte termijn, ter aanvulling van het team, een Secretaresse Raad van Bestuur voor 32-36 uur per week. Locatie: ZevenaarUur per week: 32-36Wanneer: z.s.m. Van jou 1Ervaren Secretaresse Raad van Bestuur;Voor jou 1€ 2.492,51 en € 3.471,00 (cao);Van jou 2HBO werk- en denkniveau;Voor jou 232-36 uur per week;Van jou 3Uitstekende beheersing Nederlandse taal;Voor jou 3Intentie vaste baan;Van jou 4Ster in plannen en notuleren;Voor jou 4Goede pensioenregeling;Van jou 5Zelfstandig en teamspeler.Voor jou 5Goede secundaire voorwaarden. Wat zijn jouw werkzaamheden? Als Secretaresse Raad van Bestuur ondersteun én ontzorg jij de Voorzitter. Jij bent zijn linker- en rechterhand en zijn ogen én oren. Jullie zijn als geen ander...
Lees meer
Bestuurssecretaresse, 32-26 uur/week, Hoofddorp (vacature teruggegeven)

Bestuurssecretaresse, 32-26 uur/week, Hoofddorp (vacature teruggegeven)

In samenwerking met een bevriende relatie zoeken wij een Bestuurssecretaresse, 32-26 uur/week, verdeeld over 4 of 5 dagen per week. (on hold) Ingaande 01-01-2021 voor een periode van 6 maanden met wellicht optie tot verlenging. In de gelegenheid om zowel vanuit huis als vanuit het Raadhuis in Hoofddorp te werken. Opdrachtomschrijving Als Bestuurssecretaresse ben je - samen met je collega’s - verantwoordelijk voor de secretariële ondersteuning van het college van burgemeester en wethouders.Je beheert de agenda('s) en mailbox(en) en ontvangt bezoekers. Ook handel je eenvoudige correspondentie af en ondersteun je de collegeleden bij de archivering van hun stukken.Tevens werk je nauw samen met de bestuursadviseur en de woordvoerder van de wethouder. Aangezien bestuurders zelf veel buiten de deur zijn, communiceer je veel op afstand en online. Je werkt nauw samen met collega secretaresses, je zorgt met elkaar voor de continuïteit en je vervangt elkaar bij afwezigheid.Momenteel werken de medewerkers van gemeente Haarlemmermeer vanuit huis.We zijn op zoek naar een echte teamspeler die de...
Lees meer
Inhuur Projectondersteuner Strategie, Den Haag

Inhuur Projectondersteuner Strategie, Den Haag

Ten behoeve van VNG Realisatie zoeken wij per z.s.m. een Projectondersteuner Strategie, Den Haag, voor 36 uur per week. Specifieke gegevens opdracht Plaats tewerkstelling: Den HaagGewenste startdatum: 10 augustus 2020Einddatum: 31 december 2020Optie tot verlenging: In overleg (telkens voor drie maanden). De maximale duur van dit contract is 36 maanden.Aantal uren per week: Maximaal 36 uren per week.De functieschaal van deze opdracht is 8. We gaan uit van eigen laptop en mobiel.Geplande datum eerste gesprek: 10 augustus 2020, tussen 09:00 tot 12:00 uurEventueel tweede gesprek: Nader te bepalen. Over VNG Realisatie De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) werkt aan een krachtige lokale overheid. VNG Realisatie stelt daarbij de lokale uitvoering van de maatschappelijke opgaven door gemeenten centraal.Onder meer door het actief participeren in de netwerken van gemeenten en hun partners, daar samenwerking te stimuleren via ‘samen organiseren’ en waar mogelijk standaarden te ontwikkelen die de dienstverlening van gemeenten verbeteren. Zo draagt VNG Realisatie bij aan vier gemeentelijke speerpunten: werken als één overheid, met leden...
Lees meer