Vacature Management Assistant voor zorginstelling (ingetrokken)

Vacature Management Assistant voor zorginstelling (ingetrokken)

Voor onze opdrachtgever, een zorginstelling in Amsterdam, zoeken wij een Management Assistant Werkzaamheden zijn o.a.: Je beheert de (complexe) agenda’s van het Management Team Je bent het eerste contact en verzorgt de correspondentie via mail en post Je verzorgt de notulen van diverse overleggen, soms 's avonds tot ten laatste 20:00 uur, veelal via MS Teams Je plant alle vergaderingen en regelt alles tot in de puntjes Assisteert in projecten en nog veel meer.... Voor jou 32 – 38 Uur per week in een fijn team Contract voor één jaar met de intentie tot een contract van onbepaalde tijd. Salaris rond € 3.400-4.000 bruto per maand op basis van 38 uur Eindejaarsuitkering van 8,33% Onbeperkt toegang tot online leerplatform Hybride werken. Ben JIJ de nieuwe Management Assistent van onze opdrachtgever? Ben je een ervaren Management Assistent, bij voorkeur in de zorg, notuleer je graag en werk je graag mee aan projecten EN op zoek naar een leuke (andere) baan in Amsterdam? Neem dan snel contact met me op.Spreken we elkaar snel?FranziskaPA Online BV, PA...
Lees meer
Interim Secretaresse, Zevenaar (ingevuld)

Interim Secretaresse, Zevenaar (ingevuld)

Voor een zorginstelling in Zevenaar zoeken wij met spoed een interim Secretaresse, voor 28 uur per week, 3-4 maanden. Werkzaamheden zijn o.a.: Algehele en ad hoc ondersteuning van de Directeur Zorg Complex agendabeheer Regelen, organiseren en voorbereiden van overleggen Notuleren / noteren / monitoren acties, deadlines en besluiten Be- en afhandelen telefoon- en e-mailverkeer Spilfunctie intern en extern (contact onderhouden) Voor deze functie heb je nodig en/of ben je: Afgeronde opleiding Directiesecretaresse Brede ervaring als (Medisch) Secretaresse Snel kunnen schakelen Een netwerker Snel inzetbaar Interesse? Heb je veel ervaring als Secretaresse, woon je in de regio en ben je snel inzetbaar? Neem dan s.v.p. snel contact met me op. Franziska 0255 500048 HQ@PAonline.nl ...
Lees meer

Mogen wij ondersteuning bieden in de logistiek omtrent het vaccinatieproces

GGD, mogen wij ondersteuning bieden in de logistiek omtrent het vaccinatieproces? Logistiek en administratie Hoe? Via de media hebben wij, net als iedere andere Nederlander, vernomen dat op 8 januari a.s. gestart wordt met vaccineren. Het proces, d.w.z. van logistiek tot administratie tot databeheer tot het vaccineren zelf, dient zeer zorgvuldig te geschieden. Nogal logisch natuurlijk, maar daar komt nogal wat bij kijken. Mogen wij u assisteren, GGD? PA Online heeft zeer ervaren en per direct beschikbaar (Medisch) Secretaresses, Management Assistants en Office Managers in het bestand. Zij zijn gewend te administreren, overzicht te creëren en te behouden, te organiseren, structuur aan te brengen, te netwerken, te monitoren en zowel interne als externe partijen aan de gemaakte afspraken te houden. Wij en onze Assistants assisteren u graag! P.S.: Wij hebben zelfs een voormalige Teamcoördinator Data-Entry en Arbodienst GGD in ons bestand. #GGD #Covid-19 #Corona #vaccinaties #administratie #medischsecretaresses...
Lees meer